Deviant Login Shop  Join deviantART for FREE Take the Tour
×



Details

Submitted on
March 11, 2013
Image Size
1.9 MB
Resolution
800×3239
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
13,936 (17 today)
Favourites
522 (who?)
Comments
344
Downloads
80
×
Who You Callin' Pinhead by Dethkira Who You Callin' Pinhead by Dethkira
Yes. I made another one.
I had this on my list for months and finally got around to it.

This made me realize I can't ink well. Damn shaky hands.
And that I will never draw Reggie at his proper height. Just. Never.

I decided to do it traditionally because my friends got me new pencil crayons for my birthday.
However, I cannot say I am a fan of Staedler pencil crayons; they're too soft and they don't layer well.
BUT I WILL USE THEM REGARDLESS. BECAUSE PENCIL CRAYONS.
Add a Comment:
 
:iconmicaopal:
MicaOpal Featured By Owner Jul 4, 2014  New member
I just died XD
Reply
:icondethkira:
Dethkira Featured By Owner Jul 14, 2014   General Artist
Thank you, haha. :lol:
Reply
:iconmadrazassassin:
Madrazassassin Featured By Owner Jun 1, 2014  Hobbyist Writer
At this point, I have to ask:

Who lives in a pineapple under the sea?
Reply
:icondethkira:
Dethkira Featured By Owner Jun 11, 2014   General Artist
Death and misery.
Reply
:iconthe-tuna-fish:
The-Tuna-Fish Featured By Owner May 11, 2014
Dethkira I have something to tell you... I- I- IMMA GOOFY GOOBAHHH - song starts playing- SpongeBob (Love is in the air) [V1] starfish 
Reply
:icondethkira:
Dethkira Featured By Owner May 19, 2014   General Artist
Damn, now I have that song in my head.

GOOFY GOOFY GOOBER GOOBER YEAH!! :icongoofygooberplz:
Reply
:iconangelheart138909:
Angelheart138909 Featured By Owner May 7, 2014
Dat spongebob refrence tho...
Reply
:icondethkira:
Dethkira Featured By Owner May 19, 2014   General Artist
Oh yes. ;D
Reply
:iconangelheart138909:
Angelheart138909 Featured By Owner May 19, 2014
Lol
Reply
:icontotallydeviantlisa:
TotallyDeviantLisa Featured By Owner May 7, 2014  Hobbyist General Artist
The cast of Creepypasta version of Spongebob:
Jeff as Spongebob
Reggie as Patrick
Ben as Squidward
Smile Dog as Gary
Ivy as Sandy
Slenderman as Mr. Krabs
Salvo as Plankton
Reply
Add a Comment: