Shop Mobile More Submit  Join Login
Pastatown 2 by Dethkira Pastatown 2 by Dethkira
I would've finished this a week ago but a wild French power point appeared.

So yeah, this is Reggie, the new guy. He's an old character of mine. And Masky talks in emoticons and Hoody talks in text. And Zalgo can change his height. And Zalgo hides behind the wall so yeah. He brings creepypasta characters into Pastatown through the wall, but Zalgo himself can't leave it. So he gets them to do shit in the real world for him. Huehue.

The other Jeff in Zalgo's right arm is *XcomickittyX's Jeff. Because I thought it was funny at the time. OHYESIDID
It took me a little bit to learn her style for Jeff though, mainly because the hair never stays the same. Nergh.



Next- [link]
Previous - [link]
Add a Comment:
 
:iconkokomu:
kokomu Featured By Owner Jun 22, 2015  New Deviant Student Traditional Artist
HAHAHAHA BEN Dignity Laugh Dignity Laugh 
Reply
:iconqueenkomic:
QueenKomic Featured By Owner Jun 22, 2015  Student Traditional Artist
Lost BEN 

he shouldn't have died
Reply
:iconwolfgirl226156:
wolfgirl226156 Featured By Owner Apr 27, 2015  New Deviant
Lol Jeff's face 'Haters gonna hate.'
Reply
:iconjeffkillerfangirl:
JeffKillerFangirl Featured By Owner Mar 5, 2015  Hobbyist Digital Artist
Reggie looks like he's thinking, WTF is this place?
Reply
:icondethkira:
Dethkira Featured By Owner Apr 16, 2015   General Artist
That was what I was going for, haha. :XD:
Reply
:iconxsupersaiyensoilderx:
XsupersaiyensoilderX Featured By Owner Edited Feb 19, 2015  Student General Artist
gwd silver dat faceeeeeee!!!! Oh you!  your pokemons elegy of emtiness statue XD *nerd alert*
HATAS GONNA HATEEEEE kaka carrot cake 
Reply
:icondethkira:
Dethkira Featured By Owner Mar 8, 2015   General Artist
Thanks! :iconpatricklaughplz:
Reply
:iconmisia-16:
misia-16 Featured By Owner Feb 19, 2015  Student
Holy shlit Silver's face xD
Reply
:icondethkira:
Dethkira Featured By Owner Mar 8, 2015   General Artist
Shit's going down. =p
Reply
:iconh-o-o-d-i-e:
H-O-O-D-I-E Featured By Owner Feb 12, 2015  Student Artist
lol
Reply
:icondethkira:
Dethkira Featured By Owner Feb 26, 2015   General Artist
Thanks. :)
Reply
:iconh-o-o-d-i-e:
H-O-O-D-I-E Featured By Owner Mar 4, 2015  Student Artist
Np
Reply
:icongames4life2014:
Games4Life2014 Featured By Owner Jan 22, 2015
I Want Two Jeffs xC
Reply
:icondethkira:
Dethkira Featured By Owner Jan 28, 2015   General Artist
Maybe Jeff will grow up to become a scientist and clone himself. ;D
Reply
:icongames4life2014:
Games4Life2014 Featured By Owner Jan 28, 2015
x3
Reply
:iconshadobloom:
ShadoBloom Featured By Owner Jan 21, 2015
JATERS GANNNA HAAAAAAAAAAAAATTTTTTTTTTTTTEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!>:D
ME: NUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!D:< *SPILLS JUCIES ALL OVER CHIBI JEFF*
Reply
:icondethkira:
Dethkira Featured By Owner Jan 28, 2015   General Artist
wut
Reply
:iconshadobloom:
ShadoBloom Featured By Owner Jan 29, 2015
I SPILLED MY JUCIE
Reply
:iconendergirl24:
Endergirl24 Featured By Owner Jan 4, 2015
Haters gonna hate :3
Reply
:icondethkira:
Dethkira Featured By Owner Jan 28, 2015   General Artist
:iconspongebobcameplz:
Reply
:iconinvaderkat17:
InvaderKat17 Featured By Owner Jan 2, 2015
Haters gonna hate, Potatos gonna potate. All the usual stuff.
Reply
:icondethkira:
Dethkira Featured By Owner Jan 28, 2015   General Artist
Yeeeup.
Reply
:iconpepperkit:
pepperkit Featured By Owner Dec 19, 2014  Professional Digital Artist
ON PANEL 5 LOST SILVER LOOKS SO ADORABLE <3
Reply
:icondethkira:
Dethkira Featured By Owner Dec 28, 2014   General Artist
THANK YOU! :aww:
Reply
:iconpepperkit:
pepperkit Featured By Owner Dec 29, 2014  Professional Digital Artist
Lost silver is cute to me Because hes mine!
Reply
:iconkitty45612:
Kitty45612 Featured By Owner Dec 18, 2014
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHA
HATERS GONNA HATE 
JEFF THATS SOOOOO TRUE!!!
jeff: isn't it though?
me:HOLY SHIT WHERED U COME FROM
jeff:your kitchen bens there
me: Lonk from Pennsylvania really?
jeff:BENNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN!!!!!!!!1
ben:OH SHI-(gets tackled)
Reply
:icondethkira:
Dethkira Featured By Owner Dec 28, 2014   General Artist
Huh. :XD:
Reply
:iconamberpelt7:
Amberpelt7 Featured By Owner Dec 8, 2014  Student General Artist
Hold up, YOU'RE the creator of Reggie?? Didn't know that! Awesome!
Reply
:icondethkira:
Dethkira Featured By Owner Dec 8, 2014   General Artist
Yeah, but not the "Reggie" story on the Creepypasta Wiki. I haven't written him a story yet. ^^;
Reply
:iconamberpelt7:
Amberpelt7 Featured By Owner Dec 31, 2014  Student General Artist
its still awesome that you are the one who thought him up
Reply
:icondvartgal13:
DvArtGal13 Featured By Owner Nov 10, 2014
yo dawg I put a jeff with your jeff so you can fangirl while you fangirl
XD XD XD
Reply
:icondethkira:
Dethkira Featured By Owner Nov 19, 2014   General Artist
That hurt my brain.
Reply
:iconyuna-sanproductions:
Yuna-SanProductions Featured By Owner Sep 11, 2014  Hobbyist Traditional Artist
Silver's face XDDD


HATERS gonna haaate
Reply
:icondethkira:
Dethkira Featured By Owner Oct 9, 2014   General Artist
:iconmmhmplz:
Reply
:iconyuna-sanproductions:
Yuna-SanProductions Featured By Owner Oct 9, 2014  Hobbyist Traditional Artist
:iconfacebooklikeplz:
Reply
:iconyuna-sanproductions:
Yuna-SanProductions Featured By Owner Sep 11, 2014  Hobbyist Traditional Artist
Silver's face XDDD


HATERS gonna haaate
Reply
:iconupercala:
upercala Featured By Owner Sep 6, 2014  Hobbyist Traditional Artist
XD OMG LOL
Reply
:icondethkira:
Dethkira Featured By Owner Oct 9, 2014   General Artist
Thanks. =p
Reply
:iconupercala:
upercala Featured By Owner Oct 9, 2014  Hobbyist Traditional Artist
...
Reply
:iconlyralinks999:
lyralinks999 Featured By Owner Aug 10, 2014  Student Artist
XD
Reply
:icondethkira:
Dethkira Featured By Owner Aug 29, 2014   General Artist
;D
Reply
:iconlyralinks999:
lyralinks999 Featured By Owner Aug 29, 2014  Student Artist
:'D
Reply
:iconkawaiiemo1000:
KawaiiEmo1000 Featured By Owner Jul 21, 2014  Hobbyist Traditional Artist
HATERS GONNA HATE, I LAUGH CUZ THEY'RE FAKE XD
Reply
:iconminingdrawsista:
miningdrawsista Featured By Owner Sep 29, 2014
Pewdiepie right ... i should  sing the song now shouldnt i -_- Haters gonna hate i laugh cuz their fack this is not my fate cause i ate yo mamas -- Oh waht da hell waht da hell
Reply
:iconkawaiiemo1000:
KawaiiEmo1000 Featured By Owner Oct 13, 2014  Hobbyist Traditional Artist
XD
Reply
:iconminingdrawsista:
miningdrawsista Featured By Owner Sep 29, 2014
lol i mean fake
Reply
:icondethkira:
Dethkira Featured By Owner Jul 26, 2014   General Artist
ONE OF THESE JEFF'S IS NOT LIKE THE OTHER ONE, ONE OF THEM IS FAKE. :la:
Reply
:iconminingdrawsista:
miningdrawsista Featured By Owner Sep 30, 2014
orly?
Reply
:iconkawaiiemo1000:
KawaiiEmo1000 Featured By Owner Jul 26, 2014  Hobbyist Traditional Artist
:OOOOOOOO
Reply
:icondart-tram16:
Dart-Tram16 Featured By Owner Jun 22, 2014  Hobbyist Traditional Artist
XD I love it!
Reply
Add a Comment:
 
×
Download JPG 700 × 4752




Details

Submitted on
November 3, 2012
Image Size
1.5 MB
Resolution
700×4752
Submitted with
Sta.sh
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
35,988 (6 today)
Favourites
851 (who?)
Comments
472
Downloads
134
×